Functieomschrijving
Voor de gemeente Groningen zijn wij op zoek naar een Management Assistent/Secretaresse.De afdeling Communicatie van de Gemeente Groningen is t.v.v. ziekte op zoek naar een Management Assistent/Secreteresse.
Hier ga jij je mee bezig houden:
Als Management Assistent/Secretaresse neem jij de touwtjes in handen en zorg jij dat alles tot in detail klopt. Je ondersteunt en ontzorgt de 3 leidinggevenden van de afdeling Communicatie.
Bij jou dagelijkse werkzaamheden kan je denken aan:
- Agendabeheer van de 3 leidinggevenden.
- Beheren van mailbox secretariaat.
- Organiseren van bijeenkomsten of andere zaken en het regelen van alle zaken daaromheen.
- Het maken van afspraken.
- Invoeren van orders in financieel systeem (Dafinci).
- Ontvangen van bezoek.
- Bestellingen doen/voorraadbeheer.
- Overige hand en spandiensten binnen de afdeling.
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vereist voor deze functie.
Functie eisen
- Je hebt minimaal MBO niveau
- Je hebt ervaring in het werken met Microsoft Office (Outlook, Teams, Excel en Word)
- Je bent zelfstandig en proactief, ziet het werk liggen en neemt initiatief
- Je bent een kei in plannen en organiseren
- Je bent en werkt gestructureerd
- Je bent flexibel
Functie wensen
- Je hebt bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare rol binnen een gemeente of andere overheidsorganisatie