Functieomschrijving

Voor de gemeente Groningen zijn wij op zoek naar een Management Assistent/Secretaresse.

De afdeling Communicatie van de Gemeente Groningen is t.v.v. ziekte op zoek naar een Management Assistent/Secreteresse.
 
Hier ga jij je mee bezig houden:
Als Management Assistent/Secretaresse neem jij de touwtjes in handen en zorg jij dat alles tot in detail klopt. Je ondersteunt en ontzorgt de 3 leidinggevenden van de afdeling Communicatie.

Bij jou dagelijkse werkzaamheden kan je denken aan:
  • Agendabeheer van de 3 leidinggevenden.
  • Beheren van mailbox secretariaat.
  • Organiseren van bijeenkomsten of andere zaken en het regelen van alle zaken daaromheen.
  • Het maken van afspraken.
  • Invoeren van orders in financieel systeem (Dafinci).
  • Ontvangen van bezoek.
  • Bestellingen doen/voorraadbeheer.
  • Overige hand en spandiensten binnen de afdeling.

Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vereist voor deze functie.

Functie eisen

  • Je hebt minimaal MBO niveau
  • Je hebt ervaring in het werken met Microsoft Office (Outlook, Teams, Excel en Word)
  • Je bent zelfstandig en proactief, ziet het werk liggen en neemt initiatief
  • Je bent een kei in plannen en organiseren
  • Je bent en werkt gestructureerd
  • Je bent flexibel

Functie wensen

  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare rol binnen een gemeente of andere overheidsorganisatie

Extra informatie

  • Plaats Groningen
  • Opleidingsniveau MBO
  • Aantal uur 32 uur per week
  • Startdatum Z.s.m.
  • Geschikt voor ZZP? Nee
  • Thuiswerken mogelijk? N.t.b.