Functieomschrijving

Voor de Gemeente Huizen zoeken wij een Projectsecretaris Openbare Werken.

Als projectsecretaris van een groot project in de openbare ruimte (wijk renovatie) werk je nauw samen met de projectleider(s). Je ontzorgt hen op administratief vlak, je hebt bij voorkeur affiniteit met een ambtelijke organisatie, je kunt goed communiceren in woord en schrift, je bent een duizendpoot die zelf graag mee-, en nadenkt.

Je takenpakker zal onder andere bestaan uit:
  • Je ondersteunt de projectorganisatie binnen het fysiek domein in allerlei mogelijke facetten
  • Je levert een belangrijke en actieve bijdrage aan het inrichten en opbouwen van de projectorganisatie- en administratie
  • Je verzorgt het agendabeheer van de projectleider(s) en bereidt in- en externe bijeenkomsten inhoudelijk voor in de vorm van het opstellen van agenda’s, verslaglegging/notuleren, opstellen van notities, waaronder van bouwteamvergaderingen en bewonersbijeenkomsten
  • Je verzorgt de projectadministratie en -archivering
  • Je draagt bij aan inwonerscommunicatie, informatie op de website en het verwerken van informatie uit participatie momenten
  • Tenslotte lever je een bijdrage aan voortgangsrapportages, notuleer je in voorkomende gevallen, formuleer je actiepunten en bewaak je deze. Hierbij werk je samen met collega’s bedrijfsvoeringondersteuning, projectleiders, adviseurs en de leiding
Organisatie
Huizen, een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.

Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.

Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vereist voor deze functie.

Functie eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met het ondersteunen van projectleiding/-management

Functie wensen

  • Afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met projectmatig werken
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met het voeren van een projectadministratie
  • Werkervaring met  Teams, Word, Excel, PPT

Extra informatie

  • Plaats Huizen
  • Opleidingsniveau MBO/HBO
  • Aantal uur 16 uur per week
  • Startdatum 1-7-2025
  • Geschikt voor ZZP? Nee
  • Thuiswerken mogelijk? Ntb