Functieomschrijving
Voor Gemeente Horst aan de Maas zoeken wij een Medewerker Frontoffice Burgerzaken. Als medewerker Frontoffice Burgerzaken ben jij het gezicht van de gemeente en help je inwoners met belangrijke zaken zoals de aanvraag van een paspoort, rijbewijs en verklaring omtrent gedrag.Je voert deze werkzaamheden uit aan de gemeentelijke balie Burgerzaken.
Je thuisbasis is de unit Burgerzaken, een groep van 18 enthousiaste personen die verantwoordelijk zijn voor de burgerlijke stand, de BRP, reisdocumenten, rijbewijzen, nationaliteitswetgeving en verkiezingen.
Het team bestaat uit de units Receptie & Callcenter en Burgerzaken.
Samen zorgen zij voor een gastvrije ontvangst en goede dienstverlening aan de inwoners.
Het team bestaat uit collega's die voor elkaar klaarstaan, bereid zijn een stap extra te zetten, en volop in ontwikkeling zijn.
Wat ga je doen?
In jouw rol als medewerker Frontoffice Burgerzaken ben jij het eerste aanspreekpunt voor inwoners.
Je helpt hen met vragen en aanvragen aan de balie.
Je schakelt snel tussen verschillende mensen en situaties, waardoor geen dag hetzelfde is.
Je wordt vaker ingeroosterd op woensdag en vrijdag.
Ook ben je beschikbaar om avonddiensten te draaien op maandag tot 20.00 uur.
Een collega aan het woord
“Dit is een hele fijne plek om te werken met leuke en gezellige collega’s. Door het vele klantcontact is ie
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vereist voor deze functie.
Functie eisen
- Je hebt ervaring als medewerker burgerzaken.
- Je bent beschikbaar op maandag, ook voor eventuele avonddiensten.