Functieomschrijving
Voor Gemeente Oldenzaal zoeken wij een Consulent Inkomen. Deze bruisende en Bourgondische stad met circa 32.000 inwoners is een prachtige plek in het Twentse landschap waar je volop kunt werken, wonen en leven. Je vindt hier een inspirerende stad met een rijke historie.De gemeente Oldenzaal is een actieve en betrokken werkgever die veel waarde hecht aan samenwerking. Hun organisatie kenmerkt zich door een platte structuur en betrokkenheid bij de Oldenzaalse samenleving op uiteenlopende terreinen. Met ruim driehonderd collega’s zetten zij zich dagelijks in voor hun inwoners op het gebied van publieke ruimte, sociale zaken en dienstverlening.
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vereist voor deze functie.
Functie eisen
- Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
- Je beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van bijzondere bijstand of Minimaregelingen
- Je hebt aantoonbare werkervaring als consulent inkomen
- Je hebt aantoonbare werkervaring met MS Office en Teams
Functie wensen
- Je hebt aantoonbare werkervaring met uitkeringsgerechtigden.
- Bij voorkeur heb je ervaring met E-suite.
- Het is een pre als je werkervaring hebt binnen een gemeente.
- Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als consulent inkomen.