Functieomschrijving
Voor Gemeente Etten-Leur zoeken wij een Medewerker Publiek. Je werkt in het gemeentelijk KKC (Klanten Contact Centrum) waar je het eerste (telefonische) aanspreekpunt bent van de gemeente.Zodra je het bellen beheerst en de organisatie kent, word je ingewerkt aan de receptiebalie waar je bezoekers ontvangt en verder helpt.
Jouw profiel
- Je hebt een MBO-opleiding.
- Je bent representatief, gastvrij, proactief en legt makkelijk contact met zowel bezoekers als collega’s in de organisatie.
- Je hebt een hart voor dienstverlening.
- Je kan omgaan met diverse emoties van klanten en weet gesprekken positief te keren.
- Je hebt aantoonbare ervaring met het werken in een KCC. Ervaring bij een gemeente is een groot voordeel.
- Je kan moeiteloos bellen met gebruikmaking van een digitale kennisbank.
Wat kun je verwachten?
- Je wordt ingewerkt door ervaren medewerkers.
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vereist voor deze functie.
Functie eisen
- Je bent in loondienst en kunt je detacheren via een bureau.
- Je voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis.
Functie wensen
- Je beschikt over 1 of meer referenties.
- Je bent representatief, gastvrij, proactief en legt makkelijk contact met zowel bezoekers als collega's.
- Je hebt een hart voor dienstverlening.
- Bij voorkeur heb je recente werkervaring in een KCC, en ervaring bij een gemeente is een groot voordeel.
- Je past goed binnen een team.
- Je kunt moeiteloos bellen met gebruik van een digitale kennisbank.