Functieomschrijving

Voor Gemeente Veenendaal zoeken wij een Medior Financiële Administratie.
Je voert complexe boekingen uit en controleert deze, inclusief memoriaalboekingen, leges en tussenrekeningen.
  • Je beheert de crediteuren- en debiteurenadministratie. Je ondersteunt collega’s en pakt complexe vraagstukken op.
  • Je voert het betalingsproces uit, controleert dit en verwerkt diverse administratieve posten, zoals verzekeringen en UBD.
  • Je functioneel beheert het inkoopsysteem en signaleert verbeterkansen.
  • Je zorgt voor een juiste uitvoering van het WKR-proces en denkt actief mee over procesverbeteringen.

Competenties
  • Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig, met oog voor detail.
  • Je bent zelfstandig, maar ook een echte teamspeler.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en hebt een servicegerichte houding.
  • Je bent proactief en weet verbeteringen te signaleren en door te voeren.

Organisatie
Je gaat aan de slag bij de gemeente Veenendaal, een middelgrote gemeente met een centrale ligging en dynamische ontwikkelingen.
Je werkt in een organisatie met veel ambities, waar jij wordt uitgedaagd om je talenten volledig te benutten en verder te ontwikkelen. Samenwerken is een belangrijke kernwaarde en de lijnen zijn kort.
De organisatie heeft een open en informele sfeer. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional uit te voeren omdat zij vertrouwen op jouw inschattingsvermogen. Ook wat betreft de balans tussen werk en privé krijg je veel ruimte om ervoor te zorgen dat dit goed in balans is en je kunt zijn waar je nodig bent. De hybride manier van werken ondersteunt dit optimaal.

Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vereist voor deze functie.

Functie eisen

  • Je hebt een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Je beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie bij een gemeente
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met Key2Financien
  • Je bent per direct beschikbaar voor 36 uur per week

Functie wensen

  • Je hebt een aantoonbare afgeronde financiële opleiding op minimaal mbo niveau 3
  • Je hebt minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie bij een gemeente
  • Het is een pre als je werkervaring hebt als functioneel beheerder van een inkoopsysteem. Benoem duidelijk in jouw CV waar je deze werkervaring hebt opgedaan

Extra informatie

  • Plaats De Klomp
  • Opleidingsniveau MBO
  • Aantal uur 36 uur per week
  • Startdatum Zo spoedig mogelijk
  • Geschikt voor ZZP? Nee
  • Thuiswerken mogelijk? N.t.b.