Functieomschrijving
Voor Gasunie zoeken wij een Medewerker Factuurafhandeling.Jouw werkzaamheden
In deze rol controleer en boek je inkoopfacturen en ondersteun je het team bij het verwerken en afhandelen van oude en openstaande posten.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Controleren van binnenkomende en verwerkte facturen
- Signaleren en oplossen van afwijkingen of onduidelijkheden
- Actief benaderen van interne afdelingen of leveranciers bij ontbrekende informatie
- Opvolgen van openstaande posten
- Beantwoorden van vragen van collega’s en leveranciers
- Bijdragen aan het verbeteren van de administratieve processen rondom factuurverwerking
- Meewerken aan projecten om werkprocessen te optimaliseren
Jouw profiel
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding bedrijfsadministratie of een administratieve richting
- Je hebt meerdere jaren ervaring met factuurverwerking of financiële administratie
- Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en bent communicatief vaardig
- Je bent een echte aanpakker, proactief, kunt snel schakelen en neemt graag initiatief tot verbetering
- Je hebt affiniteit met geautomatiseerde (financiële) systemen; ervaring met SAP S/4HANA is een pré
Functie eisen
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding bedrijfsadministratie of een administratieve richting.
- Je beschikt over meerdere jaren ervaring met factuurverwerking of financiële administratie.
Functie wensen
- Je hebt meerdere jaren ervaring met factuurverwerking of financiële administratie
- Ervaring met SAP S/4HANA is een pré
